Nykredit Expense Manager - få kontrol over din virksomheds udgiftsbilag

Nykredits intuitive app hjælper dig med at håndtere og dokumentere indkøb på firmakort, kontantudlæg og firmarelateret kørsel – uanset din virksomheds størrelse.

Firmakort og app taler samme sprog

Dit Nykredit Mastercard Business taler sammen med Nykredit Expense Manager, og derfor bliver det utrolig nemt for dig at håndtere erhvervsrelaterede udgifter: Foretag dit indkøb, tag et billede af kvitteringen gennem appen og indtast ganske få informationer - så er dokumentationen på plads med det samme.

Dit indkøb registreres automatisk i appen og matches med den rette kvittering samt de indtastede informationer. Udgiftsbilaget sendes automatisk til godkendelse og videre i systemet til økonomiafdelingen for afsluttende bogføring.

Nykredit Expense Manager, dit firmakort og dit økonomisystem taler sammen, og du får derfor digital dokumentation på alle udgiftstransaktioner.

Tilmeld Nykredit Expense Manager

Det får du

  • Automatisk match med Nykredit Mastercard Business debit- og kreditkort
  • Håndtering af kontantudlæg
  • Kørselsafregning
  • Godkendelsesproces
  • Standardintegration til e-conomic eller Dinero
  • Eksport af transaktioner til indlæsning i de mest anvendte økonomi- og lønsystemer*
  • Administration af kontoplan og brugere
  • App til både mobil og web

* Integration til andre økonomi- og lønsystemer kan udvikles efter behov. Ring til din rådgiver og hør mere om mulighederne.

Hent miniguide som PDF

Sådan fungerer Nykredit Expense Manager

1

Medarbejderen tager et billede af kvitteringen og indtaster få informationer, herunder betaling via firmakort eller kontantudlæg. Herefter kan kvitteringen kasseres. Kørselsregistrering sker enten automatisk via GPS-tracking eller indtastning af rute via Google Maps.

2

Transaktionen bliver gennemgået og derefter godkendt eller afvist.

3

Transaktionerne ender i økonomiafdelingen, som får glæde af den automatiske indlæsning og afstemning af kreditkorttransaktioner, den fyldestgørende dokumentation af udgifterne samt integrationen til økonomisystemet. Det gør nemlig bogføringen nemmere, hurtigere og mere præcis. Data til afregning af kontante udlæg og kørselsgodtgørelse kan også nemt eksporteres til lønsystemet.

Tilmelding og support

Du tilmelder dig ved at klikke på knappen og udfylde formularen. Herefter kontakter vores samarbejdspartner, Acubiz, dig og hjælper dig med opsætning og brug af appen.*

Tilmeld Nykredit Expense Manager

Læs forretningsbetingelser for Nykredit Expense Manager her.

*Nykredit Expense Manager er udviklet i samarbejdet med Acubiz. Derfor bliver du sat i kontakt med en Acubiz-medarbejder, som hjælper med konfigurationen af løsningen.

Brug for hjælp?

Få hjælp til dine spørgsmål om Nykredit Expense Manager på vores supportside her.