Nem udgiftshåndtering til dit Mastercard Business

Tag del i succesen. Vores app hedder NEM - Nykredit Expense Manager - og den gør det muligt for dig og dine medarbejdere at registrere de udlæg og den kørsel, I har i virksomheden – nemt og hurtigt.

Så nem er NEM:

  • Tag et billede af din kvittering, og den matches automatisk med din Mastercard-betaling
  • Registrer kontantudlæg
  • Registrer din kørsel

Virksomhedens økonomiansvarlige kan nu hente dine registreringer til afstemning i jeres bogholderi- og lønsystem.

Tilmeld NEM

Nemmere administration

Med NEM får du, dine medarbejdere og virksomhedens økonomiansvarlige en række administrative fordele, for I slipper både for krøllede kvitteringer, besværlige arbejdsgange og scanning af bilag.

Læs forretningsbetingelserne her.

Hjælp til NEM

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til NEM, så finder du den her.

Få NEM-support her