Nem udgiftshåndtering til dit Mastercard Business

Tag del i succesen. Vores app hedder NEM - Nykredit Expense Manager - og den gør det muligt for dig og dine medarbejdere at registrere de udlæg og den kørsel, I har i virksomheden – nemt og hurtigt.

Så nem er NEM:

  • Tag et billede af din kvittering, og den matches automatisk med din Mastercard-betaling
  • Registrer kontantudlæg
  • Registrer din kørsel

Virksomhedens økonomiansvarlige kan nu hente dine registreringer til afstemning i jeres bogholderi- og lønsystem.

Tilmeld NEM

Nemmere administration

Med NEM får du, dine medarbejdere og virksomhedens økonomiansvarlige en række administrative fordele, for I slipper både for krøllede kvitteringer, besværlige arbejdsgange og scanning af bilag.

Du får NEM kvit og frit i 2019. Herefter koster det 20 kr. pr. bruger pr. måned.

Læs forretningsbetingelserne her