Glade kunder betyder mere omsætning, færre kundeklager og flere nye kunder.

Glade kunder betyder mere omsætning, færre kundeklager og flere nye kunder.

Du har givetvis glade kunder. Men hvor glade er de? Og hvad er de helt præcist glade – eller mindre glade – for?

Med værktøjet Kundefeedback kan vi hjælpe dig med at få indsigt i dine kunders tilfredshed og loyalitet over for din virksomhed og i hvad der kunne være klogt at gøre nyt, gøre mere og måske gøre mindre af.

Konkrete løsninger i hverdagen som kan være med til at bringe dig foran potentiel kundeafgang eller stigende utilfredshed – uden at øge arbejdspresset.

Hvad får du?

  • Et online dashboard, som giver dig indblik og indsigt i tilfredshed og loyalitet blandt dine kunder.
  • Et online værktøj med standardiserede spørgsmål, så du ikke selv skal finde på spørgsmålet, og et værktøj, hvor du hurtigt kan sende spørgeskemaerne ud til dine kunder

Ydelsen leveres af Rambøll. Det betyder, at Nykredit formidler aftalen på vegne af Rambøll, og selve samarbejdet foregår mellem dig og Rambøll.

Eksempel på online dashboard

Relaterede Artikler

Fordele både hjemme og i virksomheden

Privatliv og arbejdsliv hænger tættere sammen, når man har egen virksomhed. Derfor er det både klogt og praktisk at have samme bank for både privatøkonomien og virksomheden.

Kend dine medarbejderes tilfredshed og gennemfør den lovpligtige APV

Tilfredse medarbejdere giver tilfredse kunder. Jo mere tilfredse dine medarbejdere er, jo mere produktive og succesrige er de - og det er godt for din virksomhed.

Visma LogBuy – Fordelsportal for dine medarbejdere

Motiverede medarbejdere har stor betydning for driften i din virksomhed, og her kan små ting som fx adgang til en fordelsportal med gode rabatter gøre en stor forskel.