Når skaden er sket - Mastercard rejseforsikring

Bil med plads til hele familien og et par, der kigger på havet

Står du i en situtation, hvor du gerne vil bruge din rejseforsikring på dit Mastercard, kan du her læse om, hvem du skal kontakte, alt efter hvilken skade der er sket.

Ønsker du at anmelde en skade via Nykredit Forsikring?
Gå til skadesanmeldelse - Nykredit Forsikring

Hvis du i tilfælde af sygdom, tilskadekomst, rejseassistance og øvrige skader i udlandet får brug for akut hjælp, skal du hurtigst muligt anmelde forsikringsskaden til:

SOS International a/s
Nitivej 6
2000 Frederiksberg

Telefon: +45 7010 5050
Fax: +45 7010 5056
E-mail: sos@sos.eu

I alle øvrige skadetilfælde - herunder afbestilling, købsforsikring og udvidet reklamationsret - skal du hurtigst muligt eller evt. efter hjemkomsten anmelde forsikringsskaden til:

AIG Europe Limited
Osvald Helmuths vej 4
2000 Frederiksberg

Telefon: +45 9137 5399 - Hverdage mellem 8.30 og 16.00.
Skadeanmeldelsesblanket

Har du spørgsmål omkring forhåndsgodkendelse eller rejseservice, skal du kontakte SOS Rejseservice på:

Telefon: +45 3848 8250
Fax: +45 7010 5056
Mail: sos@sos.dk

Hvad gør du, når skaden er sket?

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere

Vi bruger også cookies til statistik og til at udvælge og vise det mest relevante indhold for dig og andre. Du kan fortsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.