Nye tiltag skal sikre alle vores kunder hurtig corona-hjælp

Vi vil sikre, at vores kunder får hurtigt og effektiv hjælp. Derfor forpligter vi os bl.a. til at give svar på corona-forespørgsler og klager inden for 24 timer.
Tid er en afgørende faktor, når man som virksomhed eller familie er blevet økonomisk ramt af corona-situationen.
Derfor indfører Nykredit nu tre nye initiativer, som skal sikre, at kunderne får hurtigt og effektiv hjælp.
- Vi forpligter os til at svare alle helkunder på deres corona-forespørgsler inden for 24 timer efter, at vi har modtaget den nødvendige dokumentation
- Vi opretter et nyt klageboard, så vi hurtigt kan behandle eventuelle klager over afgørelser. Klageboardet behandler både klager fra privatkunder og erhvervskunder inden for 24 timer
- Vi indfører et princip om, at fire øjne skal se på de sager, hvor der er givet et afslag
Du kan læse mere om vores særlige corona-tiltag målrettet privat- og erhvervskunder samt finde kontaktoplysninger til vores Corona-hotline her.