Nye tiltag skal sikre alle vores kunder hurtig corona-hjælp

Vi vil sikre, at vores kunder får hurtigt og effektiv hjælp. Derfor forpligter vi os bl.a. til at give svar på corona-forespørgsler og klager inden for 24 timer.

Tid er en afgørende faktor, når man som virksomhed eller familie er blevet økonomisk ramt af corona-situationen.

Derfor indfører Nykredit nu tre nye initiativer, som skal sikre, at kunderne får hurtigt og effektiv hjælp.

  1. Vi forpligter os til at svare alle helkunder på deres corona-forespørgsler inden for 24 timer efter, at vi har modtaget den nødvendige dokumentation
  2. Vi opretter et nyt klageboard, så vi hurtigt kan behandle eventuelle klager over afgørelser. Klageboardet behandler både klager fra privatkunder og erhvervskunder inden for 24 timer
  3. Vi indfører et princip om, at fire øjne skal se på de sager, hvor der er givet et afslag

Du kan læse mere om vores særlige corona-tiltag målrettet privat- og erhvervskunder samt finde kontaktoplysninger til vores Corona-hotline her.