Hvordan forventer du at bruge Nykredit?

Kære kunde. Som bank har vi fokus på at bekæmpe økonomisk kriminalitet og passe på vores kunders identitet og konti. For at kunne gøre det er vi nødt til at kende vores kunder. Derfor vil du opleve, at vi jævnligt stiller dig spørgsmål om, hvordan du bruger Nykredit som bank. Det håber vi på din forståelse for. Dine svar påvirker ikke prisen på ydelser hos Nykredit.

* = krævet svar

Forventet brug af Nykredit som bank

De følgende spørgsmål omhandler, hvordan du forventer at bruge Nykredit som bank.

Bruger du, eller forventer du at bruge Nykredit som bank?
Forventer du at bruge Nykredit som din primære bank?
Forventer du at bruge andre banker?

Hvordan forventer du at bruge Nykredit?

Vælg en eller flere af nedenstående muligheder:
fx. pension, opsparing eller formuepleje

Hvad er din beskæftigelse?

Vælg en eller flere af nedenstående muligheder:

Hvorfra kommer pengene, der bliver indbetalt på dine konti i Nykredit? 

Vælg en eller flere af nedenstående muligheder:
Hvor ofte forventer du indbetalinger af løn og faste honorarer?
Hvor ofte forventer du indbetalinger af B-indkomst
Hvor ofte forventer du indbetalinger af pension
Hvor ofte forventer du indbetalinger af SU og SU-lån
Hvor ofte forventer du indbetalinger fra hobbyvirksomhed
Hvor ofte forventer du indbetalinger af kapitalafkast
Hvor ofte forventer du indbetaling af offentlige og andre ydelser?
Hvor ofte forventer du indbetalinger af overførselsindkomst

Hvad er forventningerne til dine overførsler?

Vi har behov for information om dine overførsler for, at vi kan danne os et billede af, hvordan du normalt bruger Nykredit.

Forventer du overførsler fra andre?
Fx. kontooverførsler, huslejeindtægter, MobilePay og salg via Reshopper, Trendsales og dba.
Vi ved, det kan være svært at forudsige. Derfor foreslår vi, at du undersøger, hvor meget du har modtaget den seneste måned og ganger dette beløb med 12.
Forventer du at overføre penge til udlandet?
Hvis ja, bedes du venligst udspecificere land(e), beløb, antal og årsag for hvert land du forventer at overføre penge til:
Tilføj flere lande

Hvis du forventer at overføre penge til mere end tre lande, bedes du venligst kontakte Nykredit på tlf. 70109000

Forventer du at modtage penge fra udlandet?
Hvis ja, bedes du venligst udspecificere land(e), beløb, antal og årsag for hvert land du forventer at modtage penge fra:
Tilføj flere lande

Hvis du forventer at modtage penge fra mere end tre lande, bedes du venligst kontakte Nykredit på tlf. 70109000

Har du brug for at hæve kontanter?
Hvis ja, bedes du venligst udspecificere forventet antal, beløb og formål:
Har du brug for at indsætte kontanter?
Hvis ja, bedes du venligst udspecificere forventet antal, beløb og formål:
Har du behov for udenlandsk valuta til andet end ferie?
Hvis ja, bedes du venligst udspecificere hvad du bruge den udenlandske valuta til?

Behov for realkreditlån?

Det følgende afsnit omhandler, hvorfor du har optaget realkreditlån.

Har du, eller forventer du at få realkreditlån i Nykredit?

Hvis du har lagt/er i gang med at lægge dit realkreditlån om til et andet realkreditlån, skal vi blot vide, hvorfor du optog det oprindelige realkreditlån

Jeg købte bolig?
Jeg finansierede om-/tilbygning af min bolig?
Jeg købte bil?
Jeg brugte pengene til pension/investering?
Jeg betalte anden gæld?
Jeg brugte pengene til andet forbrug?

Data til Nykredit sendes krypteret

Vær opmærksom på, at Nykredit iht. MiFID lovgivning kan være forpligtet til at logge dialoger. Du kan finde mere information i Basisaftalen på nykredit.dk.