*c-questionc question887625C2-7BF1-4000-B4A3-B26DC9267EA1@3x2F9E87B5-5CC3-4957-855A-0368FBC07B2C@1xGroup 13-Group 13-Group 13+Group 13+c-questionflag-enStroke 1Stroke 1
Artikel Private Banking |

Private Banking-kunder sender Nykredit til tops i EPSI-måling

Nykredit har de mest tilfredse Private Banking-kunder. Det viser et netop offentliggjort studie, som omtales i blandt andet FinansWatch.

”Nykredit er super gode til at leve op til kundernes forventninger. Kunderne giver udtryk for, at de fĂ„r meget kompetent rĂ„dgivning, og at de oplever, at de er meget vigtige for banken.”

SÄdan lyder motivationen for Nykredits fÞrsteplads i en spritny EPSI-mÄling af 1002 danske Private Banking-kunders tilfredshed med deres bank. Det er fÞrste gang, EPSI mÄler pÄ tilfredsheden i netop dette kundesegment.

I Nykredit Private Banking er man selvfĂžlgelig stolt – bĂ„de over bĂ„de kĂ„ringen og ordene, der fĂžlger med.

”Fundamentet for Private Banking-disciplinen er i hĂžj grad den personlige relation, og det glĂŠder mig meget, at kunderne mĂŠrker, at vi vĂŠrdsĂŠtter og prioriterer dem hĂžjt, og at den personlige relation gĂ„r hĂ„nd i hĂ„nd med kompetent rĂ„dgivning pĂ„ et hĂžjt niveau. Det er den fĂžrste EPSI-mĂ„ling blandt Private Banking-kunder i Danmark, og vi kendte ikke til mĂ„lingen, fĂžr vi fik beskeden om vores placering. Det var en dejlig overraskelse, der bragte stor glĂŠde og stolthed hos os i Nykredit,” siger Lene Qvist, direktĂžr for Private Wealth Management i Nykredit.

LÊs mere om studiet og motivationen for kÄringen hos FinansWatch her.

 

Prisregn til Nykredit Private Banking i 2024

I november modtog Nykredit Private Banking ogsÄ hÊder fra bÄde kunder og professionelle branchefolk, der hver isÊr kÄrede Nykredit som Danmarksmester i Private Banking. LÊs mere om kÄringerne her.

Om EPSI Rating

EPSI Rating har mÄlt kundetilfredsheden i Danmark siden 1999 pÄ tvÊrs af en rÊkke brancher, herunder banksektoren. EPSI Rating Danmark er en del af EPSI Rating Group, der udfÞrer uafhÊngige og regelmÊssige mÄlinger af kundetilfredshed i forskellige brancher i de nordiske lande og i flere andre europÊiske lande.

Om studiet

UndersÞgelsen af kundetilfredsheden i private banking segmentet er baseret pÄ 1002 interviews. Interviewene er gennemfÞrt i perioden 14. oktober til 12. november af EPSI Data Collection Services for EPSI Rating Danmark. Respondenterne i undersÞgelsen er danskere, som er private banking kunde (eller har minimum 2m DKK i investerbare midler).

Relaterede Artikler