Hjælp og support
Vi har samlet svar på en række spørgsmål om fx kort, konti, overførsler m.m. Finder du ikke svar på dit spørgsmål her på siden, så sidder vi klar til at hjælpe i kundeservice.
{{ctrl.totalResults}} {{ctrl.totalResults == 1 ? 'resultat' : 'resultater'}} Resultat for: "{{ctrl.resultSearchText}}"
Mente du:
{{ ::result.Suggestion}}{{$last ? '' : ', '}}
Søgningen er desværre ikke tilgængelig. Prøv igen senere.
De mest stillede spørgsmål
- NemID bliver til MitID - læs mere her
- Der er trukket penge fra min konto, som jeg ikke kender til?
- Hvordan fungerer 3D Secure (Mastercard Identity Check, Visa Secure og Dankort Secured by Nets)?
- Hvordan opretter og bruger jeg NemID-nøgleapp?
- Hvordan bestiller jeg et nyt NemID-nøglekort?
- Hvorfor skal I indhente legitimation?
Kontakt os:
Erhverv: 70 10 90 10
Skriv til os
Du kan ringe mandag-fredag: Kl. 08.00-20.00 og lørdag-søndag: Kl. 10.00-15.00.
Chat med Kundeservice online via chatikonet nederst i højre hjørne (mandag-fredag kl. 8-20 og i weekenden kl. 10-15)
Kundeservice har lukket alle almindelige helligdage og enkelte andre dage. Se lukkedage her.