Drejer din henvendelse om migrering til MitID, bedes du kontakte Customer service på 70109612 (privat) eller 70102947 (erhverv).
Hjælp og support
Vi har samlet svar på en række spørgsmål om fx kort, konti, overførsler m.m. Finder du ikke svar på dit spørgsmål her på siden, så sidder vi klar til at hjælpe i kundeservice.
Søgningen er desværre ikke tilgængelig. Prøv igen senere.
De mest stillede spørgsmål
- Hvordan tilmelder jeg en betaling til betalingsservice?
- Hvordan afviser/afmelder jeg en betalingsserviceaftale?
- NemID bliver til MitID - læs mere her
- Hvordan bestiller jeg et nyt kort?
- Hvor kan jeg hæve og indsætte kontanter?
- Hvor laver jeg en indsigelse mod transaktioner på min konto?
- Hvordan bestiller jeg et nyt NemID nøglekort eller NemID kode?
- Hvorfor har jeg modtaget et nyt Mastercard Debit?
Husk, at du kan blive en del af vores kundepanel og få en unik mulighed for at sætte dit præg på vores produkter og digitale løsninger.
Kontakt os:
Privat: 70 10 90 00
Skriv til os
Erhverv: 70 10 90 10
Skriv til os
Du kan ringe mandag-fredag: Kl. 08.00-20.00 og lørdag-søndag: Kl. 10.00-15.00.
Drejer din henvendelse om migrering til MitID, bedes du kontakte Customer service på 70109612 (privat) eller 70102947 (erhverv).
Chat med Kundeservice online via chatikonet nederst i højre hjørne (mandag-fredag kl. 8-20 og i weekenden kl. 10-15)
Kundeservice har lukket alle almindelige helligdage og enkelte andre dage. Se lukkedage her.