Bliv en del af kundepanelet

Hvorfor har vi brug for din hjælp?

Vi har brug for din hjælp for at kunne lave de bedste løsninger til vores kunder. Vi tror nemlig på, at de bedste løsninger skabes sammen med dem, der faktisk skal bruge dem.

Som en del af panelet giver du os dine input og meninger, så vi udvikler produkter og løsninger, som du kan få glæde af. Vores undersøgelser kan blandt andet omhandle din brug af bank, optagelse af lån og boligskifte.

Dine input bliver kun brugt af Nykredit, Nybolig og Totalkredit til udvikling af kundeløsninger. Dine personlige oplysninger bliver ikke videregivet eller anvendt til andre formål.

Tilmeld dig kundepanelet

Hvad får du ud af at være med?

Når du er medlem af kundepanelet, får du en unik mulighed for at være først til at prøve nye løsninger og sætte dit præg på det endelige resultat.

Det kan du forvente:

  • Vi inviterer dig løbende til at deltage i undersøgelser. Vi skriver maksimalt til dig 2 gange om måneden. Du bestemmer selv fra gang til gang, om du har lyst til at deltage.
  • Undersøgelsen kan være at besvare et spørgeskema eller at deltage i en brugertest, et interview eller en workshop.
  • Du kan til hver en tid afmelde dig kundepanelet ved at sende en mail til kundepanel@nykredit.dk.