Indsigelse - misbrugt eller stjålet kort

Hvis der med dit kort er hævet et beløb på din konto, som du ikke selv har foretaget, kan du gøre indsigelse ved at udfylde og indsende de nødvendige informationer på denne side.

Nykredit vil så forsøge at hjælpe dig med at få pengene retur. Du skal være opmærksom på, at der i nogle tilfælde kan være en selvrisiko jf. brugerreglerne under Vilkår for kort.

Hvis vi har mulighed for at gå videre med din indsigelse, vil vi sende dig en tro og loveerklæring, som du også skal udfylde.

Felter markeret med * skal udfyldes.

DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
Var du i besiddelse af kortet på tidspunktet for transaktion(erne)?

Korttransaktioner du ikke selv har foretaget: Angiv dato og beløb for hver transaktion.

DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017

Er der flere end 10 posteringer, du ikke selv har foretaget, skal du indsende en indsigelse mere.

Kortnummer er på 16 cifre og kan findes på forsiden af dit betalingskort eller på Mitnykredit under Daglig økonomi.

Spærring af kort

For at kunne behandle din indsigelse, skal dit kort være spærret. Det gør du i MitNykredit eller i vores app til tablet eller mobiltelefon.

Jeg bekræfter at ovenstående kort er spærret

Hvis vi har mulighed for at gå videre med din indsigelsessag, vil du modtage en Tro og Love-erklæring, du kan underskrive med NemID i Mitnykredit. Vær opmærksom på, at du ikke kan underskrive med NemID i vores app til tablet og mobiltelefon. Log på MitNykredit via en browser på computer, tablet og mobiltelefon.

I nogle tilfælde vil du blive kontaktet, hvis vi har yderligere spørgsmål, eller vi fx har behov for en politianmeldelse.

Hvis vi ikke kan gå videre med din indsigelse, vil du modtage en skriftlig begrundelse.

Data til Nykredit sendes krypteret.