Indsigelse

Ved indsigelse i forbindelse med aflyst flyafgang, Hotel, billeje m.m er det vigtigt, at du oplyser afrejsedatoen i beskrivelsen for at gøre sagsbehandlingen så hurtig som muligt.

Hvis der med dit kort er hævet et beløb på din konto, som du ikke er enig i, kan du gøre indsigelse, og vi kan således forsøge at hjælpe dig med at få pengene tilbage.

Inden du gør indsigelse

Hvis du har bestilt og betalt en vare, som du ikke har modtaget eller som ikke stemmer overens med det du har bestilt, skal du selv prøve at løse sagen med forretningen inden du gør indsigelse. Husk i den forbindelse, at alt korrespondance skal gemmes.

Årsag til indsigelse

Ved valg 6, 7 og 8 anbefales det, at dit kort spærres. Du spærrer det på MitNykredit.dk Log ind, vælg Daglig Økonomi og derefter Kort. Når du logger på MitNykredit via en browser, har du også mulighed for at bestille et nyt Visa/Dankort eller Visa Debit-kort.


Korttransaktion(er) du ikke selv har foretaget: Angiv dato og beløb for hver transaktion.

DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
DD/MM/ÅÅÅÅ f.eks. 24/12/2017
Kortnummer er på 16 cifre og kan findes på forsiden af dit betalingskort eller på Mitnykredit under Daglig økonomi.

Hvis vi har mulighed for at gå videre med din indsigelse, har vi brug for at du udfylder et indsigelsesdokument. Dette vil blive sendt til dig på e-mail. I nogle tilfælde kan vi have yderligere spørgsmål, eller vi kan have behov for dokumentation der understøtter din sag. Hvis vi ikke kan gå videre med din indsigelse, vil du modtage en skriftlig begrundelse.

Data til Nykredit sendes krypteret.