Kundeservice

"Hvordan bestiller jeg et nyt kort?"

Har du brug for at bestille et nyt kort, kan du gøre det sådan:

  1. Log på netbanken via en almindelig internet-browser (du kan endnu ikke bestille kort i vores MobilBank-app) 
  2. Klik på "Konti og kort" i venstremenuen 
  3. Klik på "Kort",
  4. På kortsiden skal du klikke på "Bestil nyt kort" i højre side af skærmen

Du kan også ringe til os på 70 10 90 00.

Er dit kort tæt ved udløb?

For det meste får du automatisk et nyt kort fra os minimum to uger, inden dit gamle kort udløber.

Husk at dit kort er gyldigt i hele udløbsmåneden. Det vil sige, at kortet er gyldigt til og med den sidste hverdag i den måned, der står som udløbsmåned på dit kort.

Eksempel:

Udløber dit kort i "07/24" (juli måned i 2024), så vil kortet stadigvæk være brugbart hele juli og altså først udløbe den sidste hverdag i juli. Minimum to uger inden den sidste hverdag i juli vil du automatisk modtage et nyt kort fra os.

Var svaret brugbart?