Spring til indhold
*c-questionc question887625C2-7BF1-4000-B4A3-B26DC9267EA1@3x2F9E87B5-5CC3-4957-855A-0368FBC07B2C@1xGroup 13-Group 13-Group 13+Group 13+c-questionflag-enStroke 1Stroke 1
Artikel Erhverv | 2 min

Nykredits erhvervskunder er de mest tilfredse

Nykredit går frem i dette års tilfredshedsmåling blandt erhvervskunderne og indtager nu førstepladsen i branchen. Det viser ny måling fra EPSI Rating.

Nykredits erhvervskunder er branchens mest tilfredse kunder. Det viser en ny måling fra EPSI Rating, der hvert år måler kundetilfredsheden i banksektoren.

Med en solid fremgang på 2,5 point siden sidste år og en score på 71,1 er der ikke så meget at rafle om. Nykredits erhvervskunder er de mest tilfredse.

”Nykredit excellerer i at fortsætte med at eksekvere på en stærk strategi – og vi ser, at de år for år fortsætter med at forbedre de områder, der har størst effekt på deres kundetilfredshed. Det er stærkt,” siger Sofie Breum, der er Country Manager i EPSI Rating Danmark.

Nykredit ligger nummer et af de syv store, danske banker, der er med i undersøgelsen blandt erhvervskunder, og placerer sig langt over gennemsnittet for branchen.

Stærk strategisk sparringspartner

Erhvervskunderne oplever især, at Nykredit er en stærk strategisk sparringspartner, hvor medarbejderne har stærke faglige kompetencer. Undersøgelsen viser, at Nykredit scorer højt på både medarbejdernes kompetenceniveau og imødekommenhed, der ligger langt over branchegennemsnittet.

Hvis du vil høre om dine muligheder i Nykredit ErhvervsBank, kan du blive kontaktet af en rådgiver via knappen herunder.

Sådan foregår EPSI-målingen

  • Analyseinstituttet EPSI gennemfører hvert år en måling af kundernes tilfredshed med deres daglige bankforbindelse. Målingen afdækker banksektorens ry blandt privat- og erhvervskunder.
  • Målingen er foretaget i perioden 22. juni – 18. august 2023.
  • Målingen er baseret på interviews med 2.489 danske privatkunder og 1.674 danske erhvervskunder.

Relaterede Artikler