Artikel
Erhverv
|
2 min
Nykredits erhvervskunder er de mest tilfredse
Nykredit går frem i dette års tilfredshedsmåling blandt erhvervskunderne og indtager nu førstepladsen i branchen. Det viser ny måling fra EPSI Rating.
Nykredits erhvervskunder er branchens mest tilfredse kunder. Det viser en ny måling fra EPSI Rating, der hvert år måler kundetilfredsheden i banksektoren.
Med en solid fremgang på 2,5 point siden sidste år og en score på 71,1 er der ikke så meget at rafle om. Nykredits erhvervskunder er de mest tilfredse.
”Nykredit excellerer i at fortsætte med at eksekvere på en stærk strategi – og vi ser, at de år for år fortsætter med at forbedre de områder, der har størst effekt på deres kundetilfredshed. Det er stærkt,” siger Sofie Breum, der er Country Manager i EPSI Rating Danmark.
Nykredit ligger nummer et af de syv store, danske banker, der er med i undersøgelsen blandt erhvervskunder, og placerer sig langt over gennemsnittet for branchen.
Stærk strategisk sparringspartner
Erhvervskunderne oplever især, at Nykredit er en stærk strategisk sparringspartner, hvor medarbejderne har stærke faglige kompetencer. Undersøgelsen viser, at Nykredit scorer højt på både medarbejdernes kompetenceniveau og imødekommenhed, der ligger langt over branchegennemsnittet.
Hvis du vil høre om dine muligheder i Nykredit ErhvervsBank, kan du blive kontaktet af en rådgiver via knappen herunder.