Gå digitalt på fakturaer og kvitteringer​

Vidste du, at du kan digitalisere hele virksomhedens fakturaflow fra scanning til bogføring – uden at miste kontrol eller overblik? Løsningen hedder Corpay One.

Spar både tid og penge ved at udnytte Corpay Ones workflow-løsninger til at automatisere administrative opgaver som godkendelse, kontering og kategorisering af udgifter. ​

Slip for al manuel indtastning, begræns tastefejl og automatisér bogholderiet ved at vælge den løsning, hvor alle data synkroniseres direkte til dit økonomisystem. Det kræver blot, at du får en Bank Connect-aftale. Læs mere om Bank Connect her.

Undgå, at kvitteringer forsvinder. Brug Corpay Ones app til at scanne din kvittering efter hvert køb – og til at godkende de udlæg, dine medarbejdere har haft. ​

Vi sikrer dig rabat på Corpay One, nem opkobling via Bank Connect og adgang til en skræddersyet løsning, når du er Plus- eller Total-kunde i Nykredit ErhvervsBank.

Kom godt videre

Bliv erhvervskunde i Nykredit

I Nykredit ErhvervsBank har vi udviklet tre abonnementer med bankprodukter og kundefordele, der smidigt og gennemskueligt sikrer, at alt i den daglige drift fungerer, så du kan koncentrere dig om kerneforretningen.
Vælg abonnement her

Se alle dine fordele

Som kunde i Nykredit ErhvervsBank får du adgang til en række fordele, som du kan bruge i din virksomhed. Fx kan du måle medarbejder- og kundetilfredshed, få hjælp til udgiftshåndtering og holde styr på dine fakturaer.
Se fordele her

Hold dig opdateret med Nykredit Erhvervsnyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, Nykredit ErhvervsNyt, og få løbende aktuelle nyheder, videoer og podcasts om, hvad der sker på markederne, og hvordan det kan påvirke din og din virksomheds økonomi.
Tilmeld dig Erhvervsnyt