Gør dit liv som virksomhedsejer lidt lettere med vores administrative tips og værktøjer

Virksomhedsejere har travlt og tid er ofte knap ressource. Som kunde i Nykredit ErhvervsBank får du en række kundefordele og administrative værktøjer, som kan hjælpe dig med at få mere tid i hverdagen.

Få mere tid i hverdagen

Du behøver ikke at lægge dit liv fuldstændig om for at få mere tid i hverdagen.

Men en række simple ændringer kan du spare tid på transport, administrativt bøvl, møder og generelle forstyrrelser. Det kan være alt fra at hente en tidsbesparende app, skære ned på møder eller blive bedre til at uddelegere arbejdsopgaver.

Klik her og se de mange gode råd, der kan give dig mere tid i hverdagen.

Tips til mere tid

Alle dine kundefordele

Som kunde i Nykredit erhvervsbank får du adgang til en række unikke kundefordele, der kan lette din hverdag.

Det kan fx være:

  • Værktøjer der letter administrationen af indbetalinger og fakturaer
  • Mulighed for at at lave spørgeskemaer for at få medarbejder- eller kundefeedback
  • Give dine egne medarbejdere adgang til fordelsportal

Vi udvider løbende med nye spændende kundefordele, og du kan altid få et samlet overblik her.

Se kunderfordele

Brug MitNykredit app'en

Få overblik over virksomhedens økonomi. Du kan bruge MitNykredit Erhverv på din computer, tablet eller mobil. 

Læs om MitNykredit netbank-app

Betaling med Mobilepay

Med MobilePay får du mulighed for at modtage betaling fra 3,2 mio. brugere. Du kan vælge mellem fem forskellige løsninger, så du får den løsning, der passer til din virksomhed.

Kom i gang med MobilePay