Spring til indhold
*c-questionc question887625C2-7BF1-4000-B4A3-B26DC9267EA1@3x2F9E87B5-5CC3-4957-855A-0368FBC07B2C@1xGroup 13-Group 13-Group 13+Group 13+c-questionflag-enStroke 1Stroke 1
Læs mere om Dagligdag

Mit gamle kort er blevet spærret. Hvordan bestiller jeg et nyt?

Svar

Er dit kort blevet spærret, og har du brug for at bestille et nyt kort, kan du gøre det sådan:

  1. Log på netbanken via en almindelig internet-browser (du kan endnu ikke bestille kort i vores MobilBank-app) 
  2. Vælg "Konti og kort" i venstremenuen 
  3. Vælg "Kort", og tryk på "Bestil nyt kort" 

Du kan også ringe til os på 70 10 90 00.

Kort med eget design bestilles her.: Design dit eget personlige kort

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Chat med vores virtuelle assistent, som enten kan svare på dit spørgsmål eller hjælpe dig videre til en kundeservicerådgiver.

Ã…bn chatten her