Spærring af kort

Du skal altid spærre dit kort hurtigst muligt, hvis du:

  • mister dit kort
  • har mistanke om, at din pinkode er blevet afluret
  • har mistanke om at andre bruger dit kortnummer

Spær dit kort nu

1. Log på MitNykredit
2. Vælg menupunktet "Konti og kort", "Kort"
3. Klik på linket: "Spær kort"

Ring til Nykredit

Ring på tlf. 70 10 90 00
På hverdage fra kl. 8-20
Lørdage fra kl. 10-15
Søndage fra kl. 10-15

Udenfor åbningstid

Ring til Nets på
tlf. 44 89 29 29 (for Dankort og Visa/Dankort)
tlf. 44 89 27 50 (for Visa Debit og MasterCard)

Sådan bestiller du et nyt kort

Log på MitNykredit, vælg menupunktet "Konto og kort" og derefter "Kort". I øverste højre hjørne klikker du på "Bestil produkter", hvor du kan bestille dit nye kort.
Log på MitNykredit her

Kan jeg få genåbnet et spærret kort?

I særlige tilfælde er det muligt at få genåbnet et spærret kort. Ring til os på 70 10 90 00 og hør om det er muligt i den aktuelle situation.

Gør indsigelse - mulighed for at få tilbageført en betaling

Hvis du har indsigelser i forhold til posteringer på din konto og mener, der er tale om et misbrug, skal du straks rette henvendelse til Nykredit. I en række situationer har du mulighed for at få tilbageført en betaling.

Gør indsigelse her

Nyttige links

Kontaktløse kort

Med kontaktløse kort kan du betale uden at sætte dit kort i terminalen. Det er nemt, hurtigt og sikkert.

Følg forbruget på dit kort

I MitNykredit kan du følge med i det løbende forbrug på dit kreditkort.

Geografisk sikkerhed

Med "Geografisk sikkerhed" kan du selv bestemme, hvor dit MasterCard eller Visa Debitkort må bruges. Du kan fx vælge, at kortet ikke må bruges i udlandet eller visse dele af udlandet, fx Nord- og Mellemamerika.