Spærring af kort

Du skal altid spærre dit kort hurtigst muligt, hvis du:

  • mister dit kort
  • har mistanke om, at din pinkode er blevet afluret
  • har mistanke om at andre bruger dit kortnummer


Spær dit kort nu

1. Log på MitNykredit
2. Vælg menupunktet "Konti og kort", "Kort"
3. Klik på linket: "Spær kort"

Kontakt os

Ring til Nykredit på 70 10 90 00

  • Hverdage fra kl. 8-20
  • Lørdage fra kl. 10-15
  • Søndage fra kl. 10-15

 

Udenfor åbningstid

Ring til Nets på:

  • 44 89 29 29 (for Dankort og Visa/Dankort)
  • 44 89 27 50 (for Visa Debit og MasterCard)


Sådan bestiller du et nyt kort

Log på MitNykredit, vælg menupunktet "Konto og kort" og derefter "Kort". I øverste højre hjørne klikker du på "Bestil produkter", hvor du kan bestille dit nye kort.
Log på MitNykredit her

Kan jeg få genåbnet et spærret kort?

I særlige tilfælde er det muligt at få genåbnet et spærret kort.
Ring til os på 70 10 90 00 og hør om det er muligt i den aktuelle situation.

Gør indsigelse - mulighed for at få tilbageført en betaling

Hvis du har indsigelser i forhold til posteringer på din konto og mener, der er tale om et misbrug, skal du straks rette henvendelse til Nykredit. I en række situationer har du mulighed for at få tilbageført en betaling.

Gør indsigelse her