Læs mere om Kundeservice

Tilfredshedsmåling af Nykredits chatløsning

Vi håber du vil svare på følgende spørgsmål, ud fra din oplevelse af chatløsningen i dag.

Hvor enig er du i følgende omkring Nykredits chatløsning?

Felter markeret med * skal udfyldes.

1. Jeg vil benytte mig af chatten ofte*
2. Chatløsningen er unødig kompleks*
3. Chatløsningen var nem at bruge*
4. Jeg vil have brug for teknisk support for at kunne bruge chatløsningen*
5. De forskellige funktioner i chatløsningen fungerede godt*
6. Chatløsningen var for usammenhængende*
7. Jeg vil tro, at de fleste meget hurtigt kan lære at bruge chatten*
8. Chatløsningen var tung at bruge*
9. Jeg følte mig tryg ved at bruge chatten*
10. Jeg skulle vide mange ting på forhånd, før jeg kunne komme i gang med at bruge chatløsningen*
11. Hvor tilfreds var du samlet set med din oplevelse i chatten?
12. Har du lyst til at sætte lidt ord på, hvad der fungerede godt eller mindre godt i chatten?
0/512