Læs mere om Sådan anvendes AI på nykredit.dk

Vi bruger AI på hjemmesiden

På nykredit.dk anvender vi kunstig intelligens (AI) i vores chatfunktion for at forbedre din oplevelse og give hurtige svar på dine spørgsmål. AI-modellen er designet til at besvare spørgsmål baseret på udvalgt information fra vores hjemmeside, inklusiv udvalgte dokumenter der er tilgængelige på hjemmesiden.

Hvordan kunstig intelligens (AI) bruges

Når du bruger vores chatfunktion, kan en AI-model generere svar automatisk uden menneskelig indblanding. AI-modellen er trænet på udvalgt indhold fra nykredit.dk for at give dig relevante og nyttige svar. Løsningen vil løbende blive udviklet for at kunne give dig endnu flere svar ved brug af AI.

Personoplysninger

Du skal ikke indsætte personlige oplysninger som navn, CPR-nummer, kontooplysninger eller lignende i chatten eller søgefeltet. AI-modellen har ikke adgang til dine personlige oplysninger og kan derfor ikke give dig svar baseret på din konkrete situation. Du kan læse mere om vores behandling af personoplysninger her.

Begrænsninger ved AI-modellen

Selvom AI-modellen søger efter svar fra indhold på hjemmesiden kan den stadigvæk give dig unøjagtige eller forkerte svar. Vi forbeholder os derfor retten til at give dig et tilrettet svar. Kontakt derfor vores kundeservice på 70 10 90 00 for bekræftelse af oplysninger eller ved behov for personlig rådgivning. Du kan give feedback direkte i chatten, hvis du oplever fejl, hvilket hjælper os med at forbedre vores AI-model.

Har du brug for hjælp?

Vores chatfunktion er et supplement til vores kundeservice og er ikke en erstatning for personlig rådgivning. Hvis du har spørgsmål, der kræver personlig rådgivning, bedes du kontakte vores kundeservice via telefon på 70 10 90 00 eller e-mail til kundeservice@nykredit.dk. 

 

Â