Artikel
Privatøkonomi
|
2 min
Kundetilfredsheden stiger igen blandt Nykredits privatkunder
Kundetilfredsheden blandt Nykredits privatkunder er steget en smule siden sidste år, og Nykredits kunder er fortsat blandt de mest tilfredse i branchen. Det viser ny måling fra EPSI Rating, der tager temperaturen på kundetilfredsheden i banksektoren.
Tilfredsheden med Nykredit Bank tager igen et nyk opad i dette års kundetilfredshedsmåling fra EPSI Rating. Nykredit er gået 0,1 point frem i målingen og ligger fortsat i en solid top tre-placering over privatkundetilfredsheden i 2023. Kun 0,5 point adskiller Nykredit fra en topplacering.
”Nykredit Bank holder det flotte niveau fra sidste år – særligt ved at være stærke på kommunikation (bl.a. om rentejusteringer), gode digitale løsninger og en tydelig bæredygtighedsprofil,” siger Sofie Breum, der er Country Manager i EPSI Rating Danmark.
Nykredit ligger nummer tre af de 10 store, danske banker, der er med i undersøgelsen blandt privatkunder, og placerer sig langt over gennemsnittet for branchen.
Produktkvalitet og servicekvalitet i top
Nykredit Bank adskiller sig især på produktkvalitet og servicekvalitet, hvor kundernes vurdering rækker til en førsteplads blandt alle bankerne i målingen. Når det kommer til service, er det forhold som at blive opdateret med relevant information, få den hjælp, man har brug for, og føle sig værdsat som kunde, der samlet set giver Nykredit en topplacering. Under produktkvalitet har man undersøgt kvaliteten af den rådgivning, kunderne oplever at have fået, samt kvaliteten af produkter og digitale løsninger.
Hvis du vil høre mere, kan du blive kontaktet af en rådgiver via knappen herunder.