Artikel
Aktuelt
|
2 min
Nykredits kunder er igen blandt de mest tilfredse
Nykredits kunder rater igen Nykredit højt i årets måling af kundetilfredsheden i banksektoren. Det viser ny måling fra EPSI Rating.
Kundetilfredsheden stiger blandt Nykredits privatkunder, selvom tilfredsheden falder i branchen som helhed. Nykredit ligger ligesom sidste år på en solid tredjeplads over privatkundetilfredsheden i Danmark med en score på 73,2. Det er langt over branchens gennemsnit, der ligger på 66.
Samme tendens ser vi hos erhvervskunderne, der er så tilfredse, at Nykredit kommer ind på en førsteplads i branchen. Her er scoren på 71,2, mens branchegennemsnittet ligger på 66,6.
Forskellige kunder, forskellige behov
Mens privatkunderne især kvitterer for stærke produkter og service samt en stærk bæredygtighedsprofil, sætter erhvervskunderne pris på Nykredit som stærk strategisk sparringspartner. De fremhæver især medarbejdernes faglige kompetencer og imødekommenhed.
Bæredygtigt fokus
Nykredit går igen frem i kundernes vurdering af bankens bæredygtige profil – både blandt privatkunder og erhvervskunder. Men Nykredit ligger også godt over branchegennemsnittet i spørgsmålene om at stræbe efter økonomisk fremgang uden negativ social eller miljømæssig påvirkning og ved at tage samfundsansvar.
Hvis du vil høre mere, kan du blive kontaktet af en rådgiver via knappen herunder.